If I'm louder, would you see me?

2012-03-20 ♥ 22:00:54

Idag var ett rent helvete. Jag kunde inte prata utan lät som en gås korsad med en groda, jag var alltså jävligt hes... Skulle vara tyst under dagen , så jag skulle få tillbaka rösten men det gick ju inte så bra direkt. Och sen jobbade jag bild, vi ska göra om ett konstverk, fyfan va tråkigt! Asså nej, inte kul... När jag kom hem skulle jag plugga NO, men tydligen är mitt uppgiftspapper borta och uppgiften ska in på torsdag. Sällan jag gör sista minuten :o

Igår var dagen grymt mycket bättre. Jag lät iof som en man, men efter skolan drog jag och lovisa hem till emma och bakade! det va galet! asså vi va crazy, resultatet blev awesome men vi råkade typ stänka smet i hela köket och aa... Bara för att klargöra allt för er kära läsare, lyft inte upp elvispen från smeten med smet på i luften och
sen sätt igång den, då blir det kaos!

Jag är sjukt sugen på att antingen dip-dye'a mitt hår eller färga det rött typ ↓ så. :))))