Vem älskar inte Bubbleroom?

2012-07-27 ♥ 21:27:43

Bara jag som älskar Bubbleroom? Även fast jag inte direkt är en internett - shoppare så brukar jag gå in där ibland ( okej ganska ofta för att vara ärlig... ) och kolla och låta insperationen flööööda bort. Hur som helst borde ni gå in där och bli lika kära i alla kläder som jag blir, hehe J men seriöst, kille eller tjej, det finns alltid något för dig där, and that’s one off the things I love most about it! Och även om man inte köper något så kan man hitta något – och nästa gång man åker och shoppar kan man leta efter liknande grejer! You gotta love it, Jag gör iaf det, fast i och för sig så är det mitt sätt att shoppa på och det kan passa alla olika mycket. Anyways, GÅ IN DÄR NU SÅ FÅR NI EN BLÅBÄRSMUFFINS FÖR VARJE GREJ NI VILL HA :’))