Lediga jobb enkelt på metrojobb.se

2012-07-27 ♥ 21:44:53

Ni vet sidan metrojobb.se ? Inte…? Då måste jag tipsa er om den; det är en skitbra sida för folk som vill ha jobb. Och då snackar jag inte bara om vanliga tråkiga heltids jobb för vuxna, utan även deltid, heltid, vikariat och säsongs jobb (typ sommarjobb dårå). Och det finns typ överallt, till och med i lilla Enköping, herre gud säger jag bara, that’s some epic shit! Finns i Norge, dannmark och såklart sverige.  Man kan kategorisera vad man vill ha för typ av jobb och vart man vill jobba, och så kan man bevaka sin sökning så att om det kommer ett nytt jobb i din kategori så kommer ett mail trilla ner i din inbox och voila, du har chansen att få ett jobb! Perfekt va!? enlogt mig; yepp J men nu tycker jag att ni ska sluta sitta här och läsa och gå in på metrojobb.se istället och checka!