en liten lista

2012-08-04 ♥ 14:45:27
Vad gjorde du kl 08 i morse? soooooov
Vad gjorde du för 15 min sedan? kollade på OS
Vad har du druckit idag? Apelsinjuice ♥
Vad var det senaste du åt? frukost
Vad var det senaste du köpte? två stycken bhar och en tröja
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet och tråkigt
Godaste glassmaken? jordgubb !
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? inte det minsta
Sover du tungt? Oftast, ja
 
Drömmer du mardrömmar? har inte drömt än på ett tag iaf
Trivs du med ditt jobb/plugg? Ja det gör jag väl
Favoritklädsel? Gillar att variera mig, men typ beiga chinos och någon mörk pösig tröja
Vad ser du om du tittar till höger? ett överfullt skrivbord och min dörr
Vad gör dig glad? Mina vänner, familj, att fota och dansa, framförallt. 
Vad ska du göra härnäst? exakt ingenting 
Höger eller vänsterhänt? Höger 
Humör just nu? vet inte riktigt (?)
Favoritgodis? choklad och tivoligodis 
Kläder just nu? cykelbyxor och en blå tröja
 
Hur många kuddar sover du med? två stycken
Spelar du något instrument? kan spela spanien-låten på piano *stolt*
Morgon eller nattmänniska? natt, tror jag
Vad är viktigast för dig? vänner och familjen ♥ 
Är du kittlig? ibland, beror på vart när och vilket humör jag är på
Stjärntecken? Lejon
Äckligaste insekten? vet inte, typ kackerlackor
Stökigt eller välstädat? jag har alltid stökigt, men föredrar välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? min födelsedag, mainstream - I know - men eftersom vi börjar skolan samma dag (den delen suger men annars så) så kommer jag få träffa några av mina vänner jag inte träffat någonting under sommaren, och så kommer bella till mig! :D