Day 6 - An extract from a Justin Bieber fanfic

2012-04-24 ♥ 22:15:42

"Okej, allting började med att vi skulle titta på film, vi skulle se Ghost Ship, men jag hade redan sett den och jag tog åt mig jobbet att diska, medan jag skjutsade ut Caitlin ur sitt eget kök för att hon inte skulle hjälpa till. Efter en stund kom Justin in och hade bestämt sig för att hjälpa mig med allting. Han sa någonting jag inte blev så förtjust i så jag slängde en handduk i ansiktet på honom, som han sen slängde tillbaka. Jag antog utmaningen men bytte ut mitt vapen mot diskborsten och tryckte upp den i ansiktet på honom. Till min otur fanns det bara en diskborste, så han tog den snuskiga disktrasan istället och precis när jag vände mig om för att undkomma honom fick han tag på mig och tryckte ner mig i golvet för att sen sätta sig över mig för att hålla mig kvar. Vi fightades en stund tills han fick tag på diskborsten och kastade in den i köket. Vi kämpade båda två ett tag om vem som skulle få tag på den först och när jag fick tag på den attackerade jag honom igen innan jag sprang upp på övervåningen. Jag sprang in på toaletten och medan han var mig hack i häl bestämde jag mig snabbt för att han behövde kylas ner lite, så när han kom in på toaletten såg jag så rädd ut jag kunde medan jag backade längst in i hörnet, i duschen för att vrida ner kranen till, låt oss säga, svinkallt. Eftersom att jag stod tryckt mot väggen så undkom jag strålarna när jag satte på vattnet, men Justin blev rätt så blöt. Han blev sur för att jag vunnit, så han jagade ner mig på undervåningen igen och då gjorde jag det största felsteget, att gå ut på backsidan. Ja, det slutade i alla fall med att vi båda hamnade i deras pool." förklarade jag och såg hur tjejerna i klassen satt och fnittrade medan killarna tittade på mig med stora ögon. Längst bak såg jag Rebecca vända sig mot Caitlin.

och

”Du är ingen ängel du heller. Jag menar, vem trycker upp en äcklig diskborste i någons ansikte? Ingen normal människa skulle göra någonting sånt.” påpekade han och jag himlade med ögonen, typiskt honom att dra upp det i det här sammanhanget.

haha älskar det! xd
allt är från min favoritnovell, BIEBERCASH , det är nog den bästa novellen som någonsin skrivits, så sjukt bra! Alla borde läsa den, fast den är ganska lång.